Sabtu, 3 Disember 2011

Rahsia Tipu

 
kOrang! KOrang! Aku nk bgtau rhsie ni...Korang nk tau x?? klau kOrang nk tau K0rang kena fOllow bLog aku dulu..dAh fOllow da..Ok..n! rahsie yG aq Nk bgtau kOrang..

  • First,taOn dpn aku dh naek skOla mngh..naek skOla mngh?? Ala kOrang ni aq akn skOla mngh Bknnyer aku naek ats skOla mngh tu..Hish!!susah la ckp ngan kOrang ni..
  • Kn aku x dpt straight A dlm UPSR kn..Dgn ini aku memaklumkan kt k0rang yang aku akn berusaha sedaya upaya aku mndpt straight A dlm PMR n SPM..Aku berjanji..
  • Pstu aq kene wt persiapan 4 mnghadapi sk0la mngh ni..aku kene ubah sikit skap aku ni..x leyh on9 FB slalu,jdi kene wt jadual la but klau duk asrama(klau la)bleh ke bwak laptop??klau x leyh bawak laptop,x kn f0n p0n x b0leh kot?x suke rr cm ni..tp x bleh f0kus ke f0n je,pembelajaran nk letak kt mne??kt lutut ke?haha...gurau je..
  • Yg aku pling sedih aq x leyh nk update BLOG..;(..huhu..lg 1 aku kene solat n doa bnyk2,tp klau d0a sje tp x berusaha mne dpt kn..Ok ,klau cm 2 aq juga kene berusaha.. 
 tu je..bukannyer rhsie p0m ...sje je nk melawak..but x lawak p0m..kekadang kn aku ade jugak perasaan give-up sbb x dpt 5A..setakat tu je la yg aku dpat bgtau korang c0z ngantuk ni nk td0,dh la hujan lg best tdo kn??aku cuma tk0t klau bnjir je ni...mklumla tko lintah..eee..geli aku...

Tiada ulasan:

Catat Ulasan