Isnin, 30 Januari 2012

Wah ! Tak Sangka

  

Assalamualaikum,,,wah ! tak sangka boleh bukak blog n update entry,,,Semangat Kerajinan Untuk Berbloging da datang ! Bhahahaha !
Korang sihat ke?? Lama tak bukak blog c0z banyak keje rumah yang perlu disiapkan bwat masa sekarang ni,,, Huh ! tak pe,,,Target untuk ujian pertama ni ialah sekurang-kurang 6A,,,Insya-Allah boleh dpt straight A tp tak tau la,,,,
 
cutenya kucing ni...

Ni lagi satu nak citer ,,,ingat tak ENTRY INI,,,,da baca ke belum,,,ala tentang pergaduhan Nia & Arifah tu,,...Sampai sekarang tak habis-habis lagi...Hope diorang akan berdamai,,,Aminnn...Pasal benda cam tu pon nak gaduh.,,,Ish !!..Benci aku..,,,Kalau Arifah baca entry ni,,,,Aku nak die tahu yang aku dah tak nak masuk campur tentang hal ni lagi...Aku bukan ape,,,aku tak nak orang panggil aku BATU API...I'm Sorry..

 Baru-baru cikgu buat pemilihan untuk Organisasi Kelas,,,N aku tak sangka pulak yang aku boleh jadi AJK kebersihan.,,,,Kalau kelas tak bersih,aku la yang kena marah ! HUH ! Ni Aidid yang cadangkan aku jadi AjK K ni...,,!  Tapi dendam erhh ! bukan dendam but Aidid pulak da jadi  Ajk Keceriaan,,,menggantikan tempat Imran yang da pindah sekolah ..,,HUH ! Padan muka,,,Jahatnya aku,,,! Bhahaha !
 
Perghh ! dah letih dah menaip ni,,,K la setakat ni je la untuk entry ni,,,Kbai ! Tunggu entry yang seterusnya pulak !...
 
ASSALAMUALAIKUM ! 



Tiada ulasan:

Catat Ulasan